torsdag 16 juli 2015

Miljonär!



Här kommer en uppdatering om hur depån gått i år. Sålde en bil i början av året så därav den stora värdeökningen Jan-Feb. Annars så sätter jag in 10 000kr per månad som jag skrivit tidigare.




Tog en liten bild av det totala värdet på depån för att ingen ska tro att jag bara sitter och drar ut siffror ur luften. Tänk om det varit dollars istället, då snackar vi =))





Såg att min depå låg på 990 000 kr i morse och tyckte det var konstigt att den gått ner från igår kväll, mailade Avanza och frågade om detta och fick då till svar

Utanför amerikanska börsens öppettider (15:30-22:00) så visas tyvärr marknadsvärde och utveckling för amerikanska värdepapper felaktigt i din depåöversikt. Under öppettider visas allt korrekt så problemet påverkar ej handeln. Vi beklagar felet och arbetar för att nå en lösning inom kort.

Vet inte om någon annan märkt detta?

Då jag ligger tungt i USA påverkar det min depå mycket.
Jag har ca 10 % i AIG, 10% i BAC och 10% i Citigroup. 
Tror att de Amerikanska bankerna inte kommit tillbaka som de svenska + att de tidigare har delat ut bra med pengar så hoppas de återgår till det i framtiden.
Intressant att höra vad ni andra tror/vet om de amerikanska bankerna. 

Såg Too big to fail igår, lite intressant iom att jag äger mycket bank.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar